top of page

FAQ

  • Garantie op je aankoop
    We doen er alles aan om te zorgen dat je tevreden bent over je aankoop. Het kan echter altijd voorkomen dat er iets niet helemaal in orde is, ook dan helpen we je graag verder. Neem contact op via: contact@llynsstore.nl
  • Ik heb een kapot artikel ontvangen
    Is het artikel kapot bij je aangekomen, dan zetten we natuurlijk alles op alles om je te helpen. Dat kan op verschillende Manieren: Door het artikel gratis om te ruilen voor exact hetzelfde product. Door een kapot onderdeel gratis na te sturen. Hiervoor gelden wel enkele voorwaarden: Het is belangrijk dat je ons een geldig aankoopbewijs kunt laten zien. Binnen 2 weken het defect gemeld te hebben.
  • Geen recht op garantie
    In sommige gevallen heb je jammer genoeg geen recht op een gratis reparatie of een nieuw product. De garantie vervalt wanneer: Het artikel door normaal gebruik versleten is. Het artikel val-, stoot- of waterschade heeft.
  • Aankoop ruilen
    Het is natuurlijk ons doel iedereen blij te maken met een aankoop van Llyns store, maar het kan voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent. Ook dan staan we natuurlijk voor je klaar! Het is mogelijk om je aankoop in de winkel te ruilen, dit kan dan binnen 30 dagen. Bij een aankoop in de winkel gaat dat zoals je gewend bent: je gaat terug naar de winkel met je aankoop en de kassabon, zoekt een nieuw artikel uit en ruilt deze om bij de kassa. Afhankelijk van je aankoopbedrag en de prijs van het nieuwe artikel betaal je bij. Kies je hetzelfde artikel uit? Dan hoef je uiteraard niets te bij te betalen. Heeft u via de webshop besteld neem dan contact op met: contact@llynsstore.nl
  • Spelregels voor het ruilen bij Llyns Store
    We kunnen natuurlijk niet spelen zonder regels. Om je aankoop bij te ruilen zijn dat de volgende: Je kunt jouw aankoop binnen 30 dagen ruilen op vertoon van de kassabon We kunnen alleen artikelen terugnemen die in een ongeopende verpakking zitten en opnieuw verkoopbaar zijn. Als een artikel geopend en gebruikt is, dan kan deze niet meer worden geruild Voor software- en hardware-artikelen geldt dat wij deze alleen omruilen als deze nog verzegeld/geseald zijn. Is de verzegeling verbroken, dan kunnen we het artikel jammer genoeg niet terugnemen Website artikelen kunnen enkel worden teruggestuurd door deze aan te melden via contact@llynsstore.nl
  • Ik kan een artikel niet vinden op de website
    Het kan betekenen dat het artikel is uitverkocht. Populaire artikelen proberen we natuurlijk zo snel mogelijk weer aan te vullen en in sommige gevallen kunnen we je een seintje geven zodra het artikel weer beschikbaar is. In dat geval raden we je aan contact op te nemen met onze winkel of even langs te komen.
  • Zoek je een speciaal product?
    We weten dat paw patrol veel speciale en unieke producten heeft. We gaan graag voor je op zoek want dit is onze extra service, speciaal voor onze geliefde klanten.
  • Artikelen reserveren
    Ja dit kan voor maximaal een week lang. Hierna vervalt het recht en gaat het product weer de winkel in. Dit om teleurstellingen bij andere klanten te verkomen. Kun je het niet ophalen, dan verwijzen we je naar de webshop en versturen we het product na betaling graag voor je op.
  • Cadeaukaarten
    Cadeaukaarten zijn in onze winkel verkrijgbaar vanaf 10 euro tot maximaal 100 euro. Zo kun je natuurlijk je eigen lievelings product uitzoeken en weet je zeker dat je altijd goed scoort. De kaart blijft onbeperkt geldig in onze winkel Llyns Store. We geven geen geld terug. De waarde dient in een aankoop opgemaakt te worden. Er kan dus geen restbedrag overblijven, na het inwisselen van de kaart.
  • Parkeren
    We hebben meer als 100 gratis parkeerplaatsen voor onze deur aan de overkant van de straat. Ook dit is een extra service zodat jullie niet gehaast hoeven te winkelen in llyns store.
  • Inpakservice
    Natuurlijk pakken we gratis je product voor je in. geef dit even aan bij de kassa. Ook met online bestellingen is dit mogelijk.
  • Pin betaling
    Jazeker kan dat en dat raden we graag aan, wegens u en onze veiligheid.
  • Verzenden jullie ook?
    Ja we verzenden via DHL of Post.nl in Nederland, een pakket kost 7.25 euro en is daarmee standaard verzekerd. Verzenden jullie ook naar het Buitenland? We verzenden ook naar België en Duitsland via de tarieven die daar op het moment gelden. Naar Duitsland verzenden we via DHL of Hermes, dit is mogelijk omdat we kort aan de grens wonen met Duitsland. Naar België wordt verzonden via DPD.
bottom of page